ردکردن این

قوی ترین موتوربرقی ایرانی

شرکت فن‌گستران خودروی توسن که شرکتی دانش‌بنیان است با بکارگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف توانسته قوی‌ترین موتور برقی در ایران را تولید کند.

بیشتر سرعت این موتورسیکلت ۱۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر و قابلیت پیمایش از هشتاد تا ۲۴۰ کیلومتر را دارد. شتاب صفر تا صد زیر شش ثانیه و قدرت آن ۲۸ اسب بخار است.

رضا کاویانی مدیر فروش شرکت توسن در این شرایط ادعا کرده است موتورسیکلت برقی ساخت شرکتش مشکل موتورسیکلت‌های برقی چینی موجود در بازار ایران را ندارد. وی توضیح داده است: «حمل بار با قابلیت شیب‌روی با وزن ۲۷۰ کیلوگرم، زمان کوتاه شارژ یک ساعته با فست‌شارژ، قابلیت دیاگ‌آنلاین بوسیله اتصال موتور به موبایل، هوشمند بودن وسیله، شتاب و سرعت بالا، عمر بالای باتری‌ها و استفاده از باتری‌های لیتیوم یونی هوشمند به جای باتری‌های سربی اسیدی مرسوم از مهم ترین مزایای موتور‌سیکلت برقی توسن است.»

موتورسیکلت معرفی شده ۲۸ اسب بخار قدرت دارد. این در حالی است که موتورسیکلت‌های موجود در بازار ایران بسیار کم‌قدرت هستند.

قدرت پایین و قیمت بالا در کنار استفاده از تکنولوژی قدیمی باتری سبب شده تا در ایران علاقه کمتری به موتورسیکلت برقی وجود داشته باشد.

موتورسیکلت‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل آلودگی شهرهای ایران است که با برقی شدن این مشکل تا حدودی حل می‌شود.

دیدگاه s

  1. باسلام و احترام
    خوشحالم که محققین و مهندسین پر توان ما این محصولات را ساخته و عرضه کرده اند .
    لطفا قیمت موتور سیکلت پر قدرت ۲۸اسب بخار را برای پیمایش ۲۴۵ کیلو متر در هر بار شارژ و نحوه پرداخت را اعلام نمایید با تشکر

    • با سلام ، وقتتون بخیر
      برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت ، تماس حاصل فرمائید


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار