ردکردن این
موتورسیکلت برقی

بهترین برند موتورسیکلت برقی در ایران

موتورسیکلت‌های برقی کم‌صدا هستند و هزینه نگهداری به‌خاطر نوع انرژی مصرفی و دستگاه‌ها، پایین است. این دسته از موتورها به‌جای بنزین از باطری و برق استفاده می‌کنند؛ بنابراین به سیستم تبدیل سوخت به انرژی نیاز ندارند و سبک‌تر هستند. با توجه به این‌که موتورهای برقی دود ایجاد نمی‌کنند، برای محیط زیست کم‌ترین ضرر را دارند. تمام این ویژگی‌ها در کنار طراحی زیبا باعث شده که موتور برقی مورد توجه درصد بالایی از عاشقان موتورسیکلت قرار بگیرند و شرکت‌های مختلف در سراسر جهان روی تولید این محصول سرمایه‌گذاری کنند. در این شرایط پیدا کردن بهترین برند موتورسیکلت برقی در ایران چالش‌برانگیر می‌شود.

بهترین موتورسیکلت برقی ایرانی

موتورهای برقی در کنار تمام مزایا، یکسری مشکلات هم دارند. برای مثال لوازم یدکی بعضی از مدل‌های موتورسیکلت در ایران به راحتی پیدا نمی‌شوند. اگر به خدمات پس از فروش یا تعمیر نیاز داشته باشید تماس با پشتیبانی بعضی از شرکت‌ها، به‌خصوص برندهای خارجی، از بقیه سخت‌تر است. موتورسیکلت برقی یک محصول نسبتاً جدید محسوب می‌شود و این دسته از مشکلات عادی و قابل پیشگیری هستند. برندهای ایرانی به‌خاطر شرایط و دسترسی، خدمات پس از فروش بهتری دارند و اگر نیاز به قطعات یدک، تعمیر و غیره نیاز داشته باشید، می‌توانید از خود شرکت کمک بگیرید. اگر از برندهای خارجی خرید می‌کنید، بهتر است سراغ مدل‌های محبوب بروید.

برند دایچی

شرکت دایچی Daiichi در سال 2008 تأسیس شد. این برند در سال‌های اول فقط قطعات خودرو، دوچرخه و موتورسیکلت می‌فروخت. به لطف کیفیت بالای محصولات، دایچی خیلی زود جای خود را در بازار جهانی پیدا کرد. بعد از چند سال اولین موتورسیکلت‌های برقی Daiichi به‌فروش رسیدند. محصولات شرکت از نظر کیفیت کم نمی‌آورند و قیمت نسبتاً مناسبی هم دارند. فرایند تولید موتورسیکلت برقی در شرکت دایچی زیر نظر مهندسین چینی، تایوانی و اندونزیایی انجام می‌شود. قطعات موتورها را از کشورهای چین، ایتالیا، تایوان و آلمان تهیه می‌کنند. در حال حاضر این برند به‌عنوان بهترین برند موتورسیکلت برقی در ایران شناخته می‌شود.

موتورهای برقی دایچی به دو دسته اسکوتر و موتورسیکلت تقسیم می‌شوند. اسکوترها صندوق دارند و برای رفت‌وآمد و کار مناسب‌تر هستند. بیشتر موتور برقی‌های این شرکت برای استفاده شهری ساخته شده‌اند.

برند سوپر سوکو

سوپر سوکو یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید موتورسیکلت برقی است. اگر قصد خرید موتورسیکلت برقی دست دوم داشته باشید، موتورهای سوکو را راحت‌تر از بقیه برندها پیدا می‌کنید. دلیل این موضوع کیفیت بالای موتورها و محبوبیت در تمام جهان، از جمله ایران است. سوپرسوکو بهترین برند موتورسیکلت برقی در ایران برای طرفداران موتورهای ساده و شیک است. محصولات سوکو تنوع خوبی دارند. موتورسیکلت‌های کلاسیک، مدرن و اسکوتر را در لیست محصولات شرکت پیدا می‌کنید.

یکی از موتورهای محبوب سوکو مدل TC است. این مدل با طراحی کلاسیک بیشتر از بقیه موتورسیکلت‌های برقی به موتورهای قدیمی که در سطح شهر می‌بینیم شباهت دارد. اگر دنبال یک موتور با ظاهر ساده و زیبا هستید که برای استفاده درون‌شهر مناسب باشد، سوکو TC گزینه مناسبی است. سوکو تی‌سی با سرعت حداکثر 64 کیلومتر حرکت می‌کند. با هر بار شارژ کامل که تا 7 ساعت طول می‌کشد، مسافتی بین 60 تا 80 کیلومتر طی می‌شود. البته در صورتی‌که از دو پک باتری لیتیومی استفاده کنید، این عدد به 160 کیلومتر می‌رسد.

 

برند توسن

توسن موتور بهترین شرکت موتورسیکلت برقی در ایران است. این برند تنها تولیدکننده داخلی است که از قطعات اصلی ساخت ایران در تولید موتورسیکلت‌های برقی استفاده می‌کند. محصولات توسن از نظر دوام، سرعت، شتاب و طراحی بدنه مشابه نمونه‌های خارجی هستند؛ اما قیمت مناسب‌تری دارند. این شرکت چهار مدل موتورسیکلت برقی تولید می‌کند که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و پاسخ‌گوی نیاز یک گروه از مشتری‌ها هستند. یک‌سری از امکانات مثل اپلیکیشن توسن موتور، نوع باتری و گارانتی بین تمام مدل‌ها مشترک است. تمام موتورسیکلت‌های برقی توسن از باتری لیتیوم یون با 1000 سیکل شارژ کامل بهره می‌برند. اگر هر روز موتور را فول شارژ کنید، حدود سه سال طول می‌کشد تا عمر باتری به پایان برسد. سرعت موتورها بین 60 تا 100 کیلومتر در ساعت است و هر بار شارژ کامل جواب‌گوی حداقل 80 کیلومتر رانندگی شماست. این عدد تا 200 کیلومتر قابل ارتقاء است. شرکت توسن از لحظه خرید تا هر زمان که از موتورسیکلت استفاده کنید کنار شماست.

در آخر باید گفت اگر هدف شما حمل کالا و مسافت طولانی است، موتورسیکلت برقی RL5 Plus توسن، بهترین گزینه در ایران است.

جمع بندی

موتورسیکلت‌های برقی کم‌دردسر هستند. عده‌ای از طرفداران موتورسیکلت می‌گویند تمام هزینه‌ای که برای موتورهای برقی پرداخت می‌شود، مبلغی است که زمان خرید می‌پردازیم. این حرف تا حدودی درست است؛ اما محصولات بهترین برند موتورسیکلت برقی در ایران هم مثل هر وسیله دیگری به سرویس و نگهداری نیاز دارند. با خرید از برندهای معتبر خیالتان راحت است که کم‌ترین هزینه و زمان برای نگهداری موتورسیکلت صرف می‌شود و از محصول بیشترین استفاده را می‌برید.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار